Nett-Magasinet

mandag 17. februar 2020

Mine Helter


Jeg er veldig takknemlig ovenfor ambulanse personalet som søndag den 31.mars 2019 var raske med å oppfatte situasjonen jeg var i og fikk meg fort til behandling ved Sykehuset Innlandet. De to fra ambulansen hadde sett med en gang hvor ille det sto til med meg og handlet veldig rask. Jeg husker ingenting fra denne søndagen.

Sykepleier fra hjemmetjenesten reiste fra meg mer død enn levende. Heldigvis hadde jeg pårørende hjemme som ringte 113 og fikk meg under behandling. Uten hjelp hadde jeg ikke vært her nå. Tusen hjertelig takk til ambulanse personalet. 

Dere to i ambulansen denne fatale søndagen er mine helter.

Dere reddet livet mitt. 


Når du faller reis deg igjen du er mer enn god nok. Du kan få til alt du vil, sier de i videoen og det er helt sant

https://www.facebook.com/sykehusetinnlandet/videos/471413623474602/?t=1

Skrevet av Svein Olav Skaug Aarum
Ansvarlig eier Nett-Magasinet.No 


Kommentarer som har kommet på mail:
Geir Fauchald Man må spørre seg om kompetansen på de fra hjemmesykepleien som reiste fra deg nærmest livløs! Siste ord er ikke sagt i den hendelsen! Ta godt vare på livet!
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar